- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- January
- February
- March
- April
- May
- June
- July
- August
- September
- October
- November
- December
ComCom-მა IX, X და XI კლასის მოსწავლეებისთვის მედიაწიგნიერების კონკურსი „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“...
კომუნიკაციების კომისიამ, მედიაწიგნიერების კონკურსი “ნამდვილი თუ მოგონილი?!”, რომელიც მიზნად ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენის, ფაქტების გადამოწმებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების განვითარებას ისახავს, IX, X და XI კლასის მოსწავლეებისთვის გამოაცხადა. დაინტერესებულ მოსწავლეებს კონკურსში მონაწილეობა 1 მაისიდან 15 ივნისამდე შეეძლებათ. „ნამდვილი თუ მოგონილის?!“ წესების თანახმად, მონაწილეებმა უნდა აღმოაჩინონ მედიაში, მათ შორის - ინტერნეტში, ტელევიზიასა თუ ბეჭდურ... მეტის ნახვა
ComCom-ი “გამარჯობა რუბის“ წიგნებს ყველა სკოლისთვის ხელმისაწვდომს გახდის
კომუნიკაციების კომისია, საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს მხარდაჭერით, კომპიუტერული მეცნიერების შესახებ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის განკუთვნილ წიგნს - „გამარჯობა რუბის“, ყველა სკოლისთვის ხელმისაწვდომს გახდის. აღნიშნულ ინიციატივასთან დაკავშირებით, ComCom-მა კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებლებისთვის ევროკომისიის მიერ ციფრულ ელჩად აღიარებული და „გამარჯობა რუბის“ წიგნების ავტორის, ლინდა ლიუკასის ონლაინ სემინარი ჩაატარა. შეხვედრის... მეტის ნახვა
„ბრიტანეთსა და ლიეტუვაში პროდუქტის განთავსების დარღვევები მინიმუმამდეა შემცირებული“ – Ofcom-ისა და...
კომუნიკაციების კომისიის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე „სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement”, გაიმართა პანელური დისკუსია, სადაც ბრიტანეთის კომუნიკაციების კომისიის (Ofcom) მაუწყებლობისა და ონლაინ ჯგუფის ხელმძღვანელმა, სიუზან ვრაითმა და ლიეტუვის რადიოსა და ტელევიზიის კომისიის (TRCL) სამართლებრივი სამსახურის უფროსმა, ვადიმ გასპერსკმა მიიღეს მონაწილეობა. დისკუსიის ფარგლებში, მონაწილეებმა პროდუქტის განთავსების კუთხით თავიანთი ქვეყნის მდგომარეობა შეაფასეს და განაცხადეს, რომ... მეტის ნახვა
ComCom-ის წევრი: „პროდუქტის განთავსების დარღვევებზე მომდევნო 8 თვე არ გამოვიყენებთ სანქციებს, რათა...
„კომუნიკაციების კომისიამ მიიღო გადაწყვეტილება, ტელემაუწყებლებს მოგცეთ გარდამავალი პერიოდი - 8 თვე, რათა თქვენი სამუშაო, მიდგომები და დამკვეთებთან დადებული ხელშეკრულებები მოიყვანოთ კანონთან შესაბამისობაში და ახალი წლიდან, გადაცემებში პროდუქტის განთავსება წესების დაცვით განახორციელოთ.“ - აღნიშნული განცხადება კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ივანე მახარაძემ, ComCom-ის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე - „სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement” გააკეთა,... მეტის ნახვა
ევროკავშირის მედიაექსპერტი: „ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული რეკლამის...
„ქართულ ტელე-სივრცეში ფართოდაა გავრცელებული ფარული რეკლამის დამაზიანებელი პრაქტიკა, რაც გულისხმობს, რომ სარეკლამო კონტენტი ისე იყოს შენიღბული, რომ მაყურებელი ვერ აღიქვამდეს მას სარეკლამო კომუნიკაციად, თუმცა, გააჩნდეს იგივე მიზანი და ეფექტი, რაც აქვს რეკლამას. აღნიშნული სამაუწყებლო სტანდარტის მიხედვით აკრძალულია, ვინაიდან მაყურებელმა ყოველთვის უნდა იცოდეს თუ როდის უყურებს კომერციულ კომუნიკაციას.“ - ეს განცხადება კომუნიკაციების კომისიის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე... მეტის ნახვა