Facebook   Twitter   Youtube   Myvideo   Mail  App Store  

მომხმარებლების უფლებები

15 ნოემბერი, 2011
მომხმარებლების უფლებები

ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიმწოდებელი კომპანიის მიერ მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ კანონმდებლობის მოთხოვნათა დარღვევის შემთხვევაში, დაინტერესებულ პირს უფლება აქვს მიმართოს თავად ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიმწოდებელს ან/და საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიას  ან პირდაპირ სასამართლოს.
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან მოქმედი მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური განიხილავს თქვენს საჩივარს ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების შემდეგ სახეებთან დაკავშირებით:

  • ადგილობრივი სატელეფონო კავშირით მომსახურება;
  • საერთაშორისო და საქალაქთაშორისო სატელეფონო კავშირით მომსახურება;
  • მობილური სატელეფონო კავშირით მომსახურება;
  • ინტერნეტით მომსახურება;
  • მაუწყებლობის ტრანზიტით მომსახურება.

მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის კომპეტენციაში შედის შემდეგი საკითხების შესწავლა და განხილვა:

  • მომხმარებლის არასათანადო ინფორმირება მომსახურების მიწოდების პირობების თაობაზე;
  • ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიწოდების შესახებ ხელშეკრულების პირობები;
  • ელექტრონული საკომუნიკაციო კავშირის დაზიანება;
  • სადაო დავალიანება;
  • მომსახურების პირველადი ჩართვა;
  • მომსახურების შეზღუდვის ან/და შეწყვეტის პირობები;
  • ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროში მომსახურების მიწოდების წესისა და მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ რეგლამენტით განსაზღვრული სხვა საკითხები.

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ, დაგვიკავშირდით.
საკონტაქტო ინფორმაცია
ტელ/ფაქსი: (+995 32) 2 399505
ელ.ფოსტა: post@gncc.ge
მისამართი: თბილისი, 0144, ქეთევან წამებულის გამზ./ბოჭორმის ქ. 50/18